The Dark Knight

Hallo

Kollade precis slut på senaste batman filmen The Dark Knight.

Jag tycker att den var bra, för det hände alltid saker så man blev inte uttråkad. Filmen hade bra skådespelare, och då syftar jag mest på Heath Ledger som spelar den onda Jokern. Han går verkligen in som rollen och ger allt. Det märker man väldigt väl och det är sååå synd att han dog i våras. För han var en riktigt bra skådespelare. Två av mina favoritfilmer med honom är 10 things I hate about you och Brokeback Mountain. De filmerna rekomenderar jag er som inte har sett dom att se.

Iallafall. Jag ger The Dark Knight fyra e:n p.g.a anledningarna jag har sagt; händelserik med bra skådisar.    E  E  E  E


The Dark Knight

 
Skulle ni se att det är Heath som spelar Jokern om ni inte visste att det var han?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0