dan före doppare dan

Hejsan,

Idag är det dan före doppare dan. Alltså dan före julafton. Det känns inte ett dugg som det faktiskt. För ända sedan jag var liten har vi åkt till min farmor och farfar för att fira jul och det är liksom "julhuset" som min lillebror sa när han var liten. eftersom vi har så stort hus nu så ville mamma och pappa fira här för första gången. Det kommer kännas konstigt att fira här men jag tror att det kommer gå helt ok.

Min farmor och farfar kom idag hit runt 3-4 tror jag. Men jag var inte här när de kom eftersom jag var och gymmade with the snuskan. Min farbror och farfars syster kommer lite senare ikväll så det kommer vara proppat i huset.

Har bestämmt vad jag ska ha för klänning imorrn. Det stog mellan två stycken. Men jag tar den som jag hade på skolavslutningen för att den är inte lika kort som den andra. Vem behöver jag visa upp mina ben för liksom? Min farmor? Hare bra imorrn på julafton allihop! God Jul!

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0