Sånt är livet

Så hemskt som det är så har jag tagit ut mitt örhänge i brosket i mitt högra öra där jag tog hål för ungefär tre veckor sedan. Hade så himla ont fortfarande, utan att jag visste varför, så jag gick till saras klippotek där jag tog hål och frågade varför jag kunde ha så ont. Hon sa att antingen var örhänget för hårt spännt eller så var jag helt enkelt inte gjord för att kunna ha hål där. Sånt är livet. Får låta det vara ett tag och får se om det blir bättre.

Har ÄNTLIGEN läst ut Om jag kunde drömma.  Den var riktigt bra och jag rekomenderar att läsa den. Gillade faktiskt mitten av boken mer än slutet för jag tycker att den slutade ganska plötsligt för att det skulle kunna fortsätta. Men den var himla bra, så nu kan jag knappt vänta tills jag ska se filmen.  Ger boken fyra plus, inte fem för att jag blev lite besviken på slutet.    E  E  E  E+
Lovade Ifrah att vi skulle se den imorrn eftersom hon blir snart galen om hon inte får se den. Men problemet är att det är öppet hus på Internationella Kunskapsskolan imorrn, så det får bli bio på onsdag istället.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0