Yes man

Hej hopp,

JULLOV!!! (var bara tvungen att säga det)

Jag känner mig riktigt duktig. Är ensam hemma, för att övriga familjen skulle hem till en annan familj och mamma sa att jag skulle köpa pizza. Men jag kände inte alls för pizza eftersom jag ätit så mycket skräpmat den senaste veckan så jag bestämmde mig för att göra kyckling och pasta. Gjorde samma kyckling rätt som gänget gjorde på min och teresas födelsedag. Resultatet nu blev inte lika lyckat som förra gången men det var helt ok. 

Juste, har inte hunnit skriva något om filmen jag såg igår. Filmen heter Yes man och var super rolig. Visste att den skulle vara rolig eftersom jim Carey är med, och jag ÄLSKAR alla hans filmer han är med i. Det handlar om en kille som säger nej till allting men när han en dag går på ett möte som heter "Yes" så ändrar hela hans livssyn. Nu måste han hädanefter säga ja till allt.

Den är riktigt rolig och jag rekomenderar alla som har samma dåliga humor som jag har att gå på den. Jag ger den fyra E:n p.g.a. att den är riktigt rolig med en bra handling.    E  E  E  E



xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0