Burn after reading

Halloj, kom precis hem ifån stan där jag har kollat på bio med eve och hennes boyfriend Markus. Denna gång blev det komedin Burn after reading. Två kända ansikten i filmen är Brad Pitt och George Clooney. Brad var absolut den roligaste personen i hela filmen. Han spelar den lite dumma gymtränaren som får tag i superhemliga dokument(tror han iallafall) och han tar upp jakten tillsammans med en kvinna som också jobbar på gymmet att få pengar för dt dom har hittat. Inte för att berätta hur hela filmen är men det sämsta i filmen är när Pitt blir skjuten i skallen av George Clooney. Där börjar det konstiga i filmen och fler och fler människor dör. Efter varje person dör kommer det en väldigt rolig scen och alla som har samma humor som jag har kommer tycka att det är kul, Palmen(markus) tyckte det också var kul så det var inte bara jag som gillade dt. Generellt så är filmen kul men konstig, med mina ord. Jag lägger ut en bild på filmens roligaste person i den roligaste scenen plus trailern. Enjoy!

    




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0