Min dag

Anledningen till att jag inte har skrivit de senaste dagarna är att det inte hänt NÅGONTING kul. Igår var jag på fotbollsträning, som gick ok, men jag kan fortfarande inte få iväg mina skott högt. Plus att vi loosade mot f95, PINSAMT! men det var än en gång våran målvakts fel, om inte hon gjort sitt klantiga insläpp så skullle det bli 0-0, WE NEED A BETTER MÅLVAKT.

Idag så var jag i skolan och hade en tråååkig no föreläsning på förmiddagen, sedan hade jag ea, som jag fick ganska mycket gjort på, som tur va. Men typ halva ea passet så gick jag och evelina runt och frågade alla spanska elevar om de kan följa med på spanska resan vi har planerat i några veckor (en vecka). Och de flesta kan faktiskt, ska bli skit kul att åka till spanien om vi får in tillräckligt med pengar o.s.v.
Efter skolan följde teresa och evelina hem till mig för att planera lite om spanska resan och baka en kladdkaka. :) När vi hade diskuterat lite och bakat kakan så skulle vi räkna ut hut mycket det skulle kosta att åka hela gruppen till spanien, 66000! Efter det så var vi ganska negativatill hur vi ska få in så mycket pengar. Men jag VILL verkligen så jag kommer göra allt för att samla in pengar! THATS MY GOAL! Kl:17.45 hade jag IUP-samtal, för er som inte vet vad det är är det ett samtal där man sitter med en eller två föräldrar och läraren och skriver i sin IUP- bok. Ni som vill veta vad en IUP bok får väll fråga, har ingen ork att förklara x)

abrazar Y besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0