Djupsnack

Shulululu!.... (?)

Igår så var gänget som sagt och grillade än en gång i säby. Riktigt mysigt förutom alla de j**la, f***ing äckliga fåglarna som typ bor där. Många från igår kan nog intyga att jag ganska många gånger fick dampanfall på ankorna lr äckel gåsarna som kom för nära oss. Fan vad äckligt...
Iallafall, det var riktigt mysigt, dock så blev det rättså kallt på kvällen så jag orkade inte vara ute mer än nödvändigt. Vi fick igång ett riktigt djupt snack i slutet av kvällen. Vi pratade och förklarade hur mycket vi alla i gänget ALLTID kommer ställa upp för varann, även ifall vi hatar varann ibland, så kommer vänner ALLTID finns där. En pojkvän finns där i vad? tre-fyra år max? Men ens vänner kommer man förhoppningsvis ha hela livet. Så i slutet hade vi tröstat en och annan person som tvivlade på dt.

Idag köpte jag ÄNTLIGEN min balklänning! Älskar den. Kommer kanske, ngn gång, komma ut en bild på den. Men orkar inte lägga upp ngn nu. x)

Imorrn valborg! Ngra planer??

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, lägg upp en bild på klänningen :)

2009-05-10 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0