Home igen

Hello everybaady

Är hemma igen nu och den här gången resten av sommarn. SKÖNT. Behöver vara hemma nu, orkar inte åka ngn stans igen. Så nu är dt att träffa vänner som gäller, för har saknat många personer riktigt mkt.

MEn som tur var träffade jag en vän på öland. Och dt var tess. Vi har båda stugor på öland så dt var ett perfekt tillfälle för oss båda att träffa ngn i samma ålder och inte familj. Dt där lät konstigt men aja, ni fattar vad jag menar. Vi gjorde inte så mkt, men vi pratade om massa saker och dt var skönt. Att bara prata ut.

Men men, tror att jag ska dra till johannes med eve för att röka lite vattenpipa. Vill UT, så dt är nog ganska säkert jag drar dit. x)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0