What happens in råcksta, stays in råcksta

Hola

Vet att jag inte har skvrivit på ngra dagar, men har haft så fullt upp i skolan så jag har helt enkelt inte hunnit.. Vi har haft en tema vecka om politik... Kuuuuuuuul... verkligen mitt ämne! woho... Så jag har suttit varje kväll och skrivit på den där jäkla saken.. me no likie...

det har inte hänt så mkt i veckan faktiskt så ingen har missat ngt.. Förutom i helgen då. I fredags var ja hemma hos halo med massa från skolan. Vi kollade på film, sjöng singstar och mucho más. Muy divertido (mycket roligt)!

Igår jobbade jag och efter det åkte jag in och för att träffa Malin, hennes kompis paulina och Käru. Vi åkte skridskor xD. Faktiskt väldigt kul, dt dåiga var att dt regna. Men dt gjorde inte så mkt, vi hade kul ändå. Dt kostar bara 20 spänn att hyra skridskor, så om ni får ett ryck ngn gång att ni vill åka så äre bara att gå till kungsan o tuta och köra på isen. Men iaf, efter skridskoåkningen vare att åka hem till snuskan. Där var i i typ ngn timme, sen drog vi vidare till ngn fest i råcksta. Dt va väldigt dött i början, men sen när jag drog dit massa inklusive hannes och nån annan drog dit massa så satte dt verkligen igång. Lite senare kom också nadia, hade inte träffat henne på skit länge, så jag blev lycklig. Men men, kvällen slutade bra med ngra saker jag tror stannar där i den lägenheten, " what happens in råcksta, stays in råcksta". Men over all blev kvällen lyckad. 

Nu ska jag nörda mig lite framför datan och sen om jag orkar, plugga.. Och sen, OFC, ONE TREE HILL. Är lite seg nu, om ni fattar va jag menar, så dt blir nog att vila ikväll. Hur mkt dt än kommer ge mig konsekvenser imorrn...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0