Man faller in i samma dåliga mönster som förut...

Hellu

Vaknade för ngn timme sen. Har suttit och kollat på disney filmen rottatui (lr hur fan dt stavas ^^) med småsyskonen. Idag måste jag göra ngt. Orkar inte sitta inne. Måste antingen åka ngnstans eller att ngn kommer hit. ^^ Ngn som vill komma hit? Mysa with moi?

Det blir nog också att jag sitter och läser och Ifrah: VFR BÖRJADE JAG LÄSA OM DEM FÖR? Jag visste mkt väl vad jag gav mig in på, men ändå så gjorde jag dt.. Nu är jag klar med trean och har precis börjat läsa fyran.. Det dåligaste beslutet på länge. Men jag kan ju inte inte läsa fyran nu när jag har läst trean.. Ni som inte har fattat dt än så pratar jag om Twilight böckerna..

Jaja, nu ska jag ner och äta sen får vi se vad som händer.. see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0