man växer aldrig riktigt ur barnstadiet

Halloj

Kollade precis klart ett avsnitt med VÄNNER på 5an. Fan vad roligt dt är, älskar VÄNNER. 

Idag hade jag Nationella. Tycker att det gick helt ok, det var ju inte precis svåra frågor. Det ända jobbiga var att man behövde tänka igenom sina svar riktigt mycket plus så han jag inte klart med den sista, viktigaste frågan. Men jag måste göra bättre ifrån mig på torsdag då det är den skriftliga delen.

Var i isahllen idag och kollade på Nattes lillebror August när han spelade här mot Järfälla. Tyvär förlorade August lag, men jag var så upptagen med att leka med deras lillebror Henrik så jag uppmärksammade inte matchen så mkt.
Här kommer en bild från idag och lite mobilfoton jag laddade in.


Henrik

Henrik när han posade för frida

 
Karro med Edwards öga

Hetingarna Anna och Malin

Hetingarna Anna och Käruu

Egobild

Egobild

Henning där han trivs bäst- i ett hörn

Det var en kille som friade till sin tjej på scenen i bion innan vi skulle se filmen Valkyria

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0