Heeeeej!aj..

Heeej

Aj, aj, aj. Har fan ont i hela j**la kroppen just nu. Igår vare ju 'Vittra VM' som dt kallas där många Vittra skolor var med och spelade fotbollsturnering. Och eftersom jag inte har tränat på pinsammt många veckor så var både min kondis kass och jag helt otränad. Så idag har jag världens värsta träningsverk i hela kroppen. Pinsammt asså...

Idag vare friidrotts dag med skolan. I alla år har det varit bra väder men idag så vägrade gud följa detta mönster och höll dt regn-molningt hela tiden vi var där. Meen, dt regnade inte så länge som tur va, så vi blev inte dyngsura. 
Hade som sagt ont i hela kroppen så orkade inte vara med på mer än 60m och 400m, vierd eftersom dt var dom två? Jag vet. Men dt gjorde inte så ont när jag sprang... Jag är konstig...
S6 kom trea på stafetten...TREA!! Omg, typ dt bästa vi ngnsin kommit! Jag sprang, SÅKLART. Hur skulle S6 annars kommit trea? Driver, men tror faktiskt att jag tillförde rätt så mkt till s6, lr vette fan.

Ikväll blire att gå på graduation på engelska skolan med malin, vette fan vad dt är men följer med ändå.

Hare!
xoxo 

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: hihi i know :D dom är skitsköna har gått i dom skitmycket och det gör inte ont nånstans!:D



bästa medicinen för träningsverk är chips och en bra film, tro mej :D <3pussgumman

2009-06-10 @ 17:40:09
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0