Snyft

Heej

Idag har varit en riktigt hemsk dag, iallafall vad som gällde vädret. Vi var tvungna att åka in till stan med skolan, även ifall typ 99% av alla som skulle åka in vägrade. Men vi åkte in iallafall. Vi skulle gå runt i Stockholm och fota statyer... Kan dt bli mer tråkigt?!
Hittade iallafall min avslutningsklänning i centrum efter vi kommit hem från stan. En riktig relife(?)!  Det fick bli en helvit ganska lång klänning. Inte världens finaste kanske, men dt fick bli den eftersom jag hade letat i typ två timmar i centrum och inte hittat ngn. Så dt fick bli den...

Dt är EN dag kvar i skolan, sen är vi kapish!... Fan vad hemskt! Kommer inte få träffa de små mifforna som jag älskar så mkt och som jag träffar varje dag, de kommer jag inte träffa varje dag längre. Visst, skolan klarar jag mig utan, men alla vänner och skolkamrater kommer jag missa som fan. Det är inte förrän nu man känner att man kommer missa ALLA, bortsett från ngra då xp Hur kommer jag klara mig utan er? OCh de som jag menar fattar mkt väl vilka jag syftar på. Kommer sakna er!!!!


Detta är bara några av de som jag kommer sakna som allra mest.
Vi måste fan ta ett foto alla nior så att vi kan minnas varandra xp Kommer sakna alla :'(
xoxo  

Kommentarer
Postat av: Karro

:( <3

2009-06-10 @ 18:28:44
URL: http://karolinajonhagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0