Happy, happy, happy

Heeeej!

Fan vad bra humör jag är på just nu. Det måste ha någonting att göra med att jag lyckades för första gången måla en fin bild i bilden. Eller att jag hade en skit mysig eftermiddag med evelino. Vi åkte hem till mig efter skolan för att förbereda en film vi ska göra till skolan, och när vi var klara med lite planering så satt vi vid matsalsbordet och satt och snackade om allt möjligt. Vi satt med lite fika och tända ljus och bara pratade om vad som händer just nu. Det som är så skönt är att vi har samma tankar om allt så det är enkelt att konversera med eve. En riktigt mysig eftermiddag helt enkelt.


Imorrn är det intervju på globala skolan som gäller. Är riktigt nervös faktiskt. Men det kommer förhoppningsvis gå bra. Nu ska jag gå och måla lite. x)



Rolig bild på mig och Käru

xoxo 


Kommentarer
Postat av: Käru

i like it

2009-03-17 @ 22:37:26
URL: http://karolinajonhagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0