Monday

Halloj

Har inte skrivit på några dagar, men har helt enkelt inte orkat.

I lördags gjorde jag inte så mycket på dagen, men på kvällen så åkte jag in med Karro och Snuskan till stan för att käka. Helt från ingenstans så ringde tess och föreslog denna underbara idé (jag bjuder på den, bli inte för självsäker nu tess). Så åkte vi in och åt på Fridays, en restaurang på Östermalm. Det var riktigt mysigt men fruktansvärt dyrt. Så om man verkligen vill lyxa till det så gå dit. Maten var värd pengarna iallafall. Karro tog lite bilder så jag ska sno dem av henne och så lägger jag ut dem så fort som möjligt.

Igår så var det ända jag gjorde var att spinna. Intensiv pass också, så det var riktigt jobbigt. Men skönt efter, för att jag kände hur bra jag tränat. Jag känner också att jag fått bättre kondis. Så det ger resultat efter att ha spinncyklat i typ 5 veckor.

Idag hände inte mycket, en vanlig måndag var det. Lämnade in mitt projekt, SKÖÖNT! Nu är det bara nya saker som ska göras i ämnena.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0