A whole new world..

Hellu

Har jag nämt att det är halloween fest imorrn? Kanske inte, men det äre iallfall. Ordnat av personer från skolan. Så Dt är alltså en fest för hela skolan.. ^^ Plus så får man ta med sig tre kompisar var.. så dt blir nog rätt så många.. hoppas dt blir kul! Eve, Stina och Tess följer med från min sida.. de var först i kvarn..  Sorry alla andra! ^^ Nej men dt ska nog bli kul.. Såklart måste man klä ut sig.. Jag ska vara Indian 8-D Dt var fan sista utvägen, har hållt på i flera veckor med att tänka vad jag ska vara.. Men har inte hittat ngt, så dt får bli indian.

Nu ska jag OFC plugga.. när pluggar jag inte? Dagens plugg: Svenska.

Idag äre EMA! :D

xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0