"Eeehh..."

Haha, Måste bara berätta en sak som hände imorse som jag kom att tänka på precis.

Typ precis innan vi skulle åka så låg jag och natte i hennes säng och kollade på tv/natte satt vid datan/ jag höll på med hennes mobil. Helt plötsligt hade jag en blöt droppe på handen, typ en spott droppe. Både jag och natte ba: "eeeeeh.." *kollar på varann*
"huur...?" *kollar upp i taket*
"dt kan ju inte vara hål i taket?" *natte börjar skratta*
"eeeuw, spottade du på dig själv?"
*jag kollar upp i taket igen, riktigt förvirrad*
"huur? wtf?" *kollar på natte, kolar på spottdroppen, kollar runt, kollar upp i taket, börjar skratta*
"eeuuw, jag går och tvättar av mig dt här nu" *skratt*...

Dt var lite speciellt. Jag har seriöst INGEN aning om hur den kom dit, dt var skit skummt. För dt var tyst när dt hände också, varken jag lr natte pratade... skummt helt enkelt..

JUSTE! I'M SAVED! MITT SMINK ÄR FUNNET! Fjuuh! säger jag! Jag som tänkte åka och köpa nytt idag, men de hade hittat min sminkväska. Åh herregud vad braaaaaa! ^^



Fick en idé att flytta om i rummet vid lunch, så jag flyttade om i rummet efter lunch. Sängen och allt runt den flyttades..
Jaja, nu ska jag kolla klart på nåt EMA program och efter dt plugga.. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0