Mina bäään!

Helluuu

Sitter hemma nu med datan i knät framför tvn och med döda fötter. Har gått runt fan hela dan. Från kl 2 till halv 10. Okej då.. jag kanske inte GICK hela den tiden, men stannade ngra gånger då och då..^^
Träffade först Engla, Sara, Aaron, Filip och Pawel (och många fler från skolan, men de hälsade vi på bara). Fick ett sms igår att jag skulle åka in till stan till 2, så dt gjorde jag. Och då vare tänkt att vi skulle fira Aaron som fyller år idag. GRATTIS TILL DIG, igen.. ^^ Så vi gick och åt och efter det gjorde vi typ ingenting.. bara gick runt i olika affärer och vid hötorget i typ 3 timmar.
Efter det ringde jag eve, och eftersom hon var i stan gick jag och träffade henne och anna (som hon var med då). Vi satt i donken ett tag, sen drog vi och ja.. kommer inte ens ihåg.. ^^ Vi gick, och gick, och gick..

Hehe, juste.. Berättade ju om att dt var ngn som hade busring under natten till igår.. Det var eve och hennes kompisar -.- De hade spelat upp ngt från ett klipp, så inte undra på vfr jag kom ihåg det som att det var en kille som ringde. De hade haft skit kul, på min bekostnad.. nej då men alltid kul att underhålla folk, visst?


GRATTIS WU LING CHANG! Känd som Aaron Chang. xo) 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Wu

näääääääääää -.- jag sa aldrig att du fick publicera mitt mellan namn.. elakt!

2009-10-27 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0