Some peolpe want it all..

Hellu

Idag har varit en lång och framförallt stressig dag. Morgonen började inte bra, eftersom jag fick reda på att jag skulle  vara klar med en brochure tills kl 1 idag, som jag knappt hade börjat på. Hade missuppfattat allt och trodde den skulle vara inne på fredag. Men så vare såklart inte, thats my luck, så dt var bara att sätta sig framför datorn och PLUGGA. Som tur var hade jag med min data.. Annars skulle den aldrig blivit klar. Hann bli klar med den, men lite för sent. 

När jag gick den korta biten från busshållsplatsen till hem, så började jag tänka på att jag verkligen hatar detta väder.. Alltså när det är sol men ändå ISkallt och när det helt plötsligt kan börja regna.. När man verkligen INTE vill gå upp på mornarna pga det mörker man vaknar till.. När dt helt plötsligt kan börja blåsa så in i ****, så man fryser knääääna av sig.. När det inte riktigt är dags för stora vinterjacka, men inte har ngn som passar rätt till vädret.. När det helt enkelt är den period som gör vinter av sommarn.. Den årstid som heter Höst... helt ärligt gillar jag vintern mer.... Men men, om 11 dagar är dt mi cumpleaños, då kanske jag blir lite mer pepp på denna hemska årstid...

Herregud, dt känns som om hela huset ska blåsa bort..

Ska försöka skriva klart min novell ikväll.. Men först ska jag duscha, för känner mig inte fräsch just nu alltså, måste få av mig allt smink..

P.S. Vfr måste alla vara så deprimerade nuförtiden? Nu riktar jag in mig på det motsatta könet framförallt.. Alla ska inte ta åt sig, men helt seriöst.. KOM IGEN, ryck upp er för fan!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0