Fredagskväll

Hellu

Ska snart hoppa in i duschen men ska snabbt lägga ut en inlägg om kvällen.

Ikväll blire utgång med mina gamla goa vänner (just joking^^), som jag saaaknar btw!! Det blir troligtvis stuvsta, men folket har inte bestämmt sig än.. Var ett tag sedan jag var där, så dt blir kuuuul..

Imorrn äre tjejmiddag (om jag inte sagt dt tidigare^^), med 80-tals tema. Fan va kul! Ska klä mig som en riktig 80-tals brutta.. Kul att ha en middag med bara tjejerna, dt blir inte så mkt att bara vi tjejer umgås i skolan.. Då är vi väldigt utspridda på olika håll. ^^ Men som sagt, KUUUL! :)

Nej, nu blire duschdags sen äta maaaat (har varit hungrig exakt heeeeela dan idag)..

Ska försöka ta massa bilder ikväll..
See yah!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Engla

Emiiluuuuuu! Du kan sova hos mig imorgon efter tjejmiddan:) Sparkade ut pappa och brosan xD Pyss!

2009-10-02 @ 21:45:30
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0