Hola

Hellu

Ikväll äre fredag... Vad känner jag för att göra ikväll då? Vet faktiskt inte. Är sååååååå slut efter den här veckan så jag tror faktiskt att jag kommer vara hemma ikväll och mysa med la familia. Känner inte riktigt för ngt annat. Och eftersom jag jobbar imorrn kl halv 11 så vill jag lägga mig tidigt så att jag orkar upp. Vill för en gångs skull vara pigg på jobbet. x)

Sitter och kollar på Americas funniest home videos, haha fan va underhållande dt kan vara när folk antingen gör bort sig lr bara är allmänt roliga. xp Love it!

Bjuder verkligen inte på en bild nu eftersom jag ser ut som bajs, så vi får ta dt ngn annan dag.

Men kan lägga in en video istället. :) Dt är en låt som vi sista timmen av skolan fick höra mkt av, under WorkShopen. Då en viss Aladdin gick runt och både sjöng och dansade (han hade kommit på en egen dans) till den. Fast dt var ju underhållande så ska väl inte klaga. xp

xoxo 

Kommentarer
Postat av: karolina

Haha fick ni också lyssna på den med aladdin? den fasnar visst? :)

2009-09-05 @ 11:58:34
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0