Har hakat på :PPppppPPPpp tränden

Hola

Sitter just nu och pluggar lite geografi. Har skrivit ett par stycken (ni vet paragraphs), men borde ha skrivit mer på den tid jag har suttit och "pluggat". Menmen, dt går sakta men säkert framåt. Kommer nog sitta uppe sista kvällen innan presentationen och skriva typ halva natten, men så är jag tyvär.. Ett mongo på att planera..

Kollade precis på ngra festbilder från ngns 18års fest.. Vill också fylla 18.. NU TACK.. Lr iaf att ngn annan fyller 18 och fixar en pampig 18 års fest.. OCKSÅ NU TACK.. Blev på ett allmänt festhumör nu också. Så om ngn ska supa på en måndag, säg bara till så e ja på! Näe men skämt åsido.. Så skämtar man inte :PPPpppPPPPpppp.. Näe nu driver jag på riktigt! Jag är ingen nörd faktiskt! ^^ FAST, har gått med i ngra sånna p team på fejjan.. Bara de som jag faktiskt börjar skratta åt när jag läser dem.. De här teamen på fc har ja gått med i:
Salem al Fakir ringer: "Keep on walking" "Okej" så stannar man ;ppPPpPPPppp.- Bara för att ja älskar den låten och Salem
Du hör ett roligt skämt; "hahahaha jag dör!" så dog du inte ;PppPppP- Prakt exempel på min humor
Morsan ringer:Vad gör du? "är med Frodo", så är man med Gandalf ;PP:Ppp;PPp- Annat exempel på min otroligt bra humor. Började skratta när ja läste; då går ja med


(Va tvungen att lyfta upp datan pga motljusen bakom mig.. därav fågelmotivet)


Näe men back to pluggish.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0