I can remember, like it was only yesterday...

Hellu

Hemma nu. Slutade tio i två men satt kvar i typ 2 timmar och "pluggade" matte... gjorde inte ett enda tal.. Satt med Engla, Sara, Karro och Oliver och pratade om spöken istället.. usch.. ryser vid blotta tanken av ngt övernaturligt.. Iallafall.. fick också stå ute i kylan och vänta på bussen som va typ en kvart försenad när jag va i jakan.. INTE KUL! Så fick ta ut min ilska på tess som jag ringde..

Meen meen, ska plugga lite nu..
Upptäckte denna låt igår efter jag såg filmen In The Land Of Women. Också en film jag rekomenderar, såklart med Kristen Stewart eftersom jag har ett litet film marathon med hennes filmer...
Nick Lowe – When I Write The Book

Enjoy!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0