tonight's gonna be a good night..

Hellu

Kom för ett tag sedan hem ifrån Kim som jag sov hos inatt.. Bestämde mig att sova hos henne igårkväll, så ingen förvarning här inte.. Iaf, vi kollade på film, åt cheeeeeeseee doodles (in my heeeart ^^) och pratade. Vi kollade på Ice age 3 och The Proposal. Seriöst.. Ice age 3 måste fan vara den roligaste tecknade film jag sett, någonsin.. Fan va vi skrattade. Dt roligaste måste fan va ha varit att alla karaktärer liknar massa i skolan, t.ex. så hittade vi Aaron gånger 2 och Millan.. Mucho funny. The proposal var också bra, slutade precis så man ville att den skulle sluta också (typiskt romantisk komedi slut, dock, men vem gillar inte dt? när man redan från början kan gissa hur filmen ska sluta), men men. Är man sucker för romastiska komedier så är man..

Snart ska jag till jobbet, kuuul.. -.- Så måste göra iordning mig nu. See yah!

Bild på Kim och mig från avslutningen.. Kameralover huh?
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: jag ångrar super mycket att jag defregramenterade om min dator så allt sånnt försvann :( vill ha kvra de juu! :(

puss

2010-01-23 @ 16:11:03
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0