Denna värme alltså..

Hola
Har precis kommit hem från stan där ja mötte upp Sofie en snabbis. Den jäveln jobbar också sjukt mkt, så därför en snabbis (hon ska upp 6 imorrn liksom pga att hon börjar 8...?!). Så dt blev bara att äta på donken och snacka om lovet so far..
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, pratade precis lite med Malin så får se ifall dt blir någe där.. Igår pratade jag med aqve om att göra ngt ikväll, men dt kanske inte gäller nu? Hoho, näe men javenne.. Får höra lite.. Vill ju göra så mkt som möjligt nu innan jag åker.. Så ngt måste jag göra.. Ngra idéer? Hör av er isåfall!
Btw, svettas som en gris.. Tänkte ifall ngn från intresseklubben läser min blogg så kan de skriva upp dt. ;) Men kom igen folk, hitte på någe!
Ännu en liten ensambild från larsbo, vet inte om ja orkar ladda upp alla här.. Får se.. Här är min syster, kusse Jessika, kusse Jannike och jag där jag hade gjort flätor på alla, så vi va tvungna att capture the moment liksom..
Menmen, nu ska ja fortsätta njuta av skuggan som nu är över altanen..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0