gonna miss.. naah

Kolla! Orkade sätta på datan trotts allt. Vaknade 6 (??) imorse, av mig själv (????!!) liksom så är inte så himla, himla trött.
Ja.. vad mer ska ja säga? Kan säga att ja e rädd för vår packning. Mamma sa igår: "packa ner bikini och trosor i handbagaget ifall våra väskor kommer bort" *Gulp* Så nu är ja extra rädd för mina saker i stora väskan, ber till gud flera gånger att han inte ska tappa bort plattången och alla andra saker ja har i min väska.. Det skulle vara KATASTROOOF! Hoho, näe men seriöst.. katastrof.
Meeeeen, ah.. Såhär ser ja ut:
slappt o bra
Inte alls sliten va? Har inte orkat sminka mig, men kommer nog sätta på lite maskara.. kanske.. måste iaf fylla i ögonbrynen.. ahja.. dt ordnar sig..
Herrå på två veckor!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0