This will be..

Hellu
Har typ precis vaknat upp ifrån en power nap.. Riktigt skönt faktiskt, kände att mitt countious bara försvann.. Så ja var verkligen tvungen att sova lite..
Så nu är jag alltså pigg och redo för att vara uppe ett bra tag till. Man måste ju passa på ifall man är ledig dagen efter, lr hur? ;)
Tänkte göra ett litet roligt inlägg.. Men kommer inte riktigt på vad ja vill skriva om.. Ngra tips? Vill göra ngt typ som min top 15 hotties... Så, kom igen.. Hjälp mig här ;)
Tills dess så lägger jag ut en scen från typ den bästa filmen.. ever.. Iaf, den bästa barndoms filmen.. ever.. Vilken tjej i min ålder har inte sett.. Parent Trap liksom?! Om ni inte har sett den.. Fy på dig!
Sry för den dåliga kvalitén.. Men hittade ingen annan på slutscenen, och dt e ju den som e bäst.. Speciellt låten som kommer i slutet.. Är det denna kanske? ;D
Lite annorlunda video kanske.. Men mums!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0