Flum torsdag

Min dag har varit.. trött och resultatet av för mkt trötthet= fööör flummig vid vissa tillfällen. Det roliga var ju ändå att Millan var exakt lika trött så hela dan har för oss gått ut på att skratta av absolut ingen anledning. Inge bra att ha idrott som första lektionen alltså.. man blir helt fuckad resten av dagen. Dessutom så lyckas jag ALLTID på ngt sätt skada mig vid varje idrottslektion, idag typ sträckte jag min rygg.. KOM IGEN?!?! Varför jag Gud?!?! Nej men seriöst, först låren så att jag knappt kan gå och absolut inte kan böja mig ner och nu ryggen (??????!!!!!) så att jag går som en liten gubbe och ABSOLUT inte kan böja mig ner igen.. WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS?! Tror Gud vill säga till mig att jag måste börja träna mer.. Har inte gjort dt på flera veckor känns dt som.. Lr iaf på två.
Pallar inte ta/ladda upp ngn ny bild så får bli en bild från Englas halloween party förra veckan:
Jag, David, Millan och Emil var smurfar.. Den här bilden tog vi påväg till Engla då dt var freeeezing ute och vi inte hade på oss ngra jackor (för dt skulle förstöra våran body paint..). Emil och David hade inte ens ngt på överkroppen liksom.. Jag hade iaf på mig ett linne och min halsduk.. Det var ganska så kallt ändå kan jag lova..
Jaja, nu ska jag eeta.. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0