Är dt fysiskt möjligt att kunna dansa såhär?

GRYM brud.
Kom för ett tag sedan hem från dansen och var tvungen att kolla upp denna tjej efter att en från dansen tipsade om henne... Och jag säger bara: WOW.. Det hon dansar är en typ av dancehall som kallas Dancehall Queen som är mer "kvinnligt" än vanlig dancehall (fick den beskrivningen från en i gruppen). Men eftersom dt fortfarande är dancehall så är dt många steg som vi har lärt oss på nybörjar- kursen, som är "grundsteg". Så ah.. Tyckte att ja kunde lägga ut denna video eftersom den är SJUK. Satt typ o gapa genom hela videon. Hon gör ju sjukare och sjukare saker hela tiden så man önskar ju en aning att man kan göra sådär själv.. Men dt kanske kommer? Hon har ju också varit nybörjade en gång i tiden.. ELLER INTE?! Kommer ALDRIG bli sådär bra.. Speciellt eftersom mina knän cpar och man böjer ju på benen mkt (typ 99.9% av tiden) så ah knäna gör ganska så ont nu kan ja säga..
Menmen.. Ska göra brownies nu och sen plugga lite.. Men duktig som jag är så glömmer jag mitt häfte med alla ämnen som ja verkligen behöver för att plugga.. -.- Men ska försöka göra lite ändå..
Såå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0