drop it looooow

Kom hem från stan för ett tag sedan. Lr tag och tag, var väl två timmar sen. Åkte ju till skolan, sen tog mötet 10 min och sen åkte vi hem igen.. Värt? Javenne.. Men då slipper man få skäll iaf. Jag och mamma köpte iaf sushi på vägen hem, så dt var ju inte så dåligt. MUMS säger jag bara.
Imorrn är dt skola igen då.. Fotbolls turnering på morgonen halv 9.. Kuuul.. Ah iofs kul med fotboll, men kl halv 9.. Hoooochaaa, som Millan skulle ha sagt.
Menmen, nu ska jag kolla klart på Biggest Looser och sen pluggish. Engelska "bajs" C.
Vi har lyssnat på mkt musik idagb och igår.. Detta är en av de låtarna. Älskar denna stil, på speciellt dans. Och tjejernas BOOOOTYYYYS. ME LIIIKE!
Ester Dean- Drop it low
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0