LÄTT en av de bästa låtarna ja har på min ipod just nu

Trey Songz - Bottoms Up ft. Nicki Minaj

Laddade in massa ny musik igår på min ipa och denna låt är en av dem, som också är bland de låtarna ja lyssnar på mest.. Var faktiskt en låt som ja gillade direkt, tog inte ett tag att förstå mig på den. Utan den hade ett skönt gung som man kan gunga med och dansa till.. Och dt räcker gott och väl för mig. Dessutom så är ju Trey Songz GRYMT snygg.. Men dt är ju en HELT annan femma. Nicki Minaj är helt galen.. Cool brud faktiskt. SNYGG KROPP.

Kolla bootyn liksom.. Juicy!
P.S. Precis duschat efter ett jobbigt gympass. Har verkligen fått in i mitt huvud nu att allt hänget på huvet. Fysiskt klarar man mycket, men dt e dt mentala som verkligen stoppar en. Om man bara fortsätter och pushar sig själv så klarar man allt.. Det har varit mitt största problem hittills men idag körde jag på och tror ja kommer få resultat av dt också...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0