Me is deadooo

Kom för ett tag sedan hem från skolan.. Satt kvar en timme på spanska workshop, faktiskt.. Känner mig väldigt duktig. ÄLSKAR verkligen spanska.. Men har så SJUKT svårt för dt. Många andra(typ 90%) i min spanska grupp är dubbelt så duktiga som jag e, så känner mig super dålig.. Menmen, ska lyssna på mkt spansk musik o så för att komma in i spanskan från andra håll än lektioner o så.. Men dt löser sig.
Skulle egentligen ha gymmat med tess idag också, men hade gympa imorse så är helt död plus så har ja maaaassssooorrr o göra till skolan.. Sååååååå, fick skippa gymmet idag. Har sagt dt förr, men säger dt igen.. Vilken jävel bestämde att vi skulle ha fucking gympa kl halv 9 på morgonen?!?! Det är ju plain through evil. Man blir seriöst HELT DÖD efter en jäkla gympalektion.. speciellt med min klass. Herregud, vi är galningar..!
Meeeeeen iaf, nu ska ja sätta på 90210, för ja glömde att göra dt igår. Sen ska jag pluuuuuuuuuugga! Såå, tills dess. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0