Skönt o ha dt gjort

Helu!
Har precis kommit hem från frissan. Först var ja ju såklart i la skola, men när är man inte dt liksom...? Iaf, är faktiskt väldigt nöjd med håret. Lite saker önskar man ju ska växa ut lite snabbare.. Men är nöööjd. Blev inte alls som jag hade tänk mig från början; hade tänkt lite ljusare brun (än dt ja hade förut) med bruna slingor, men dt skulle vara så komplicerat/ta lång tid att göra (bleka och hålla på) sa frisören så ja körde med ungefär samma jag hade förut, men aningen mörkare. Gillar att ha mörkt, känner mig mycket säkrare i dt. Gillar att ha dt nu till hösten också.. Passar till årstiden liksom. Och gud va skönt att ha dt klippt nu! Var så OTROLIGT slitet, så dt var nästan akut. Klippte en ganska tung lugg.. Ville pröva ngt lite nytt sådär.. Har ju inte haft dt på ett tag (flera ååår), så kände att ja kunde testa. Här är ngra bilder iaf:
Nu har jag dt lite uppsatt.. Orkar inte ha hela håret i ansiktet. ÄLSKAR att ha HEL färgat hår också, HATAR min jäkla utväxt som är så ljus o ful (a). Såååååå, ah är gay (happy). Nästa etapp är att färga ögonbrynen men dt får ja ta lite senare..
Nu blire att pluggish matte eftersom ja har bajsprov (alltså; matte prov, inte att ja ska testa mitt bajs.. för er som inte fattade liksom)imorrn..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0