A spoonfull of sugar helps the medicine go down

Snabbt gåre med ett till.. Så här kommer dt.
Just nu kollar jag på "Notting Hill" med pappi och Fridi. Har sammanlagt kollat tre filmer sen jag kom hem från eve. Första: The Last Song. Familjen hade hyrt den och har inte sett den så tänkte att ja kunde göra dt bara för att ha sett den liksom.. Och dt är en VÄLDIGT löjlig film enligt mig.. Lr Miley Cyrus är den löjliga. Näe, gillar henne inte riktigt som skådespelerska.. Och en annan sak; BARN SKA INTE GRÅTA... DE FÅR INTE GRÅTA.. SPECIELLT INTE PÅ FILM..DÅ BÖRJAR MAN GRÅTA SJÄLV. Så ja.. Lite tårar fälldes väl när ja tittade på den.. Menmen.. Dt är ju en smörfilm så dt var ju meningen att man skulle börja gråta. Så mission completed.
Den andra filmen ja såg: The Ghost Writer. Den andra filmen familjen hade hyrt. Konstig men helt okej film. Hetingen Evan McGregor och coolingen Kim Cattrall var ju med så bara dt gjorde den bra.. Men den var som sagt lite konstig. Speciellt slutet. Menmen. Rekommenderar att se ngn annan film framför denna om man kan. Men värd att se.
Och den tredje var som sagt Notting Hill. Som precis tog slut iofs. Men den är ju ALLTID bra. Man blir ALDRIG besviken på den liksom. Plus så kan man ju i stort sett ALLA repliker i den också. Så den är helt klart en klassiker.
Just nu hade jag tänkt att kolla på ännu en film, som jag länge har varit sugen på att se, så laddade ner den och ska se den nu: Mary Poppins. Hur länge sen vare man såg den liksom? Sååååå, ja blir att se den nu. Så hörs imorrn. Kanske innan ja drar till la dans. Woho! Me längting!
Sov gott!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0