Är man med i leken, får man leken tåla

Holahola
Pallade inte skriva ngt igår, hade knappt ngn tid heller. Så sket i dt.. Men iaf, hade skol och spexfoto igår. En annars helt onödig dag i skolan eftersom vi inte hade ngra lektioner, bara foto. Men var chillipill iaf.
S2ornas spexfoto- Nördar
Absolut BÄSTA fotot någonsin! Skrattade nästan så att ja kissade på mig när Tyge (NK och Geo lärare) gick förbi oss när vi klädde upp oss till nördar och vi såg likheten mellan Nörd-Oliver och Tyge.. "Du ska se dt som en komplimang"- Tyge.

Nördigaste nördarna: Emil och Aaron. Emil med "mina" glasögon och Aaron med "min" hatt
Efter skolan blidde dt att möta upp eve och hennes bror för att gå på nollningen för eves skola. Är faktiskt väldigt intressant hur mkt man kan skämma ut sig själv säger jag bara.. För vissa av de ettorna som blev nollade.. blev verkligen nollade. Lite synd att se faktiskt, men de valde ju själva att vara med i leken, så då får de tåla leken också. När vi varit i rådis ett tag (för dt var där vi var), så blev dt kaos med polis och skit så ett stort gäng drog vidare och åt på donken vid rådmansgatan. Efter vi varit där ett tag drog jag, eve och Fredrik(eve bror) hem till dem och somnade där ngra timmar senare.
Skriver ett till inlägg om en stund om lite filmer.. Så tills dess
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0