Det kostar att vara på topp

Okej nu äre så att ja har redan mkt o göra i skolan så bloggen är ingen prioritering just nu.. Bara så ni fattar vfr ja inte skriver så ofta.. Men försöker så gott ja kan.
Iaf, idag vare skola.. Inte kanske världens roligaste dag men man gör dt bästa av allt, lr hur? Skippade idrotten på morgonen för min, som millan skulle uttrycka dt,: aids hals. Så blev inte så många andra lektioner annars.. Bara naturkunskap och spanska..
Efter skolan så mötte jag upp eve och följde med henne till piercing/tatuerings studion East Street för att hon skulle köpa en diamant till hennes tung piercing.. Det gick super, älskar dt stället, känns liksom så proffsigt och "lugnt". Skit cool personal.. Menmen, efter dt gick vi runt o kollade lite i affärer. Fick med mig en skinn jacka från Bik Bok.. Hade lovat mig själv att ABSOLUT inte köpa en svart, vanlig, tråkig skinnjacka, som ALLA har.. Men fick syn på min jacka och blev kär. Sååå, var tvungen att köpa den.. 500 kronor fattigare är man nu iaf.. Men som min mamma alltid säger; Det kostar att vara på topp. Så ah, du har rätt mamsen..
Nu har jag suttit och pluggat lite spanish. Är glad att ja är någolunda klar med den så efter den tänker ja inte plugga någe mer ikväll.. Såklart läsa.. Men inge mer.
Får bli en florida bild ikväll eftersom ja skriver om dt till spanskan.. Usch vad man egentligen inte vill börja tänka på sommarn nu när dt börjar bli höst (vilket är ett faktum, kolsvart vid halv 9.. hallååå?!) för man blir FÖR deprimerad då.. Åååååh, vill tillbaka...!! Ngn som hänger med till florida nån gång? Typ.. NU?!
Näe men nu ska ja skriva klart spanskan och sen upp och lägga sig på spikmattan.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0