förlåt för att ja finns då..

Usch vad jag blir trött på små kaxiga skitungar ibland.. lr okej varje gång man stöter på en.. Men iaf. Storyn bakom detta uttalande kommer här iaf: När ja kommit till jakan efter skolan o tåget o allt så ska jag ta bussen men då är dt ngn väg vid viksjöleden som har stängts av. Så bussen vänder och tänker köra en annan väg och då visar dt sig också att den inte går till min väg... *döda, döda* Men iaf, så ja börjar gå (från sporthallen btw eftersom den hunnit åka dit) och när ja väl kommit till min hållplats så sitter dt två små fjortis tjejer där och väntar på bussen och då tänker jag: "jag kan ju vara lite snäll och säga att dt inte kommer ngn buss och att dt kanske inte kommer ngn nästa heller" så ja säger:
"Väntar ni på bussen tjejer?"
"Ja..?"
"Okej, för dt kommer inte ngn buss.."
"Ja vet."- *bitchigt* "Men dt kommer ju en tio över"
"Aha okej.. ah.. men vill bara förvarna er liksom för dt är avstängt där borta.."
"Ah.."
Sorry då liksom! Ska sköta mitt och sluta vara snäll mot främlingar.. För ja vet att ja skulle bli galen ifall dt inte skulle komma ngra bussar och inte veta någonting om dt liksom...
Menmen måste skynda mig lite nu för ska iväg och träna med tess. ÄNTLIGEN.
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0