dresscode

Kul dag, not. Tema dag my ass. Visst, dt är skönt med liten paus från den riktiga skolan, men kunde vi inte bara ha haft studiedagar istället? För vi har faktiskt matte prov på onsdag.. Men iaf, dt var väl helt okej. Vi har typ jämnstäldighets tema, så min grupp jag var i hade "dresscode", så vi skulle göra en liten pjäs om ifall man ska få ha på sig vad man vill. Haken är att vi har blivit blandade med natureleverna, så jag har tyvärr de "värsta" naturarna i min grupp.. Men tror dt blir bra.
Vad ska jag snart åka på? DANS såklart! Och vilken har jag idag? QUEEN STYLE såklart! Me exited. Dock så måste jag skynda mig lite nu, måste byta om.
Lägger ut en låt vi kör ofta på dancehallen (söndagar). Har alltid tänkt att ja ska fråga vad den heter, men har alltid glömt bort hur den går i slutet av passen. Men igår lyckades jag och anna komma ihåg hur den gick och frågade. Dock så brukar den vara lite snabbare har jag för mig.. Men denna funkar också.
Yuh love chat- Vybz Cartel
see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0