Queen

Nyduschad och fräsh är jag nu. Har precis fönat håret lite, så att dt inte är HELT blött imorrn, så ska försöka platta dt så gott dt går.
Var ju dans idag igen. Faen va kuel *dalmål*! Hade störd träningsverk i ryggen från igår, så var lite stel (har gått runt som en kärring hela dan), men gick helt okej endå. Vi gick igenom den korren (koreografin) vi gjorde på öppet hus, men vi fick också lära oss en ny idag. Den nya var bra, men absoult inte lika kul och bra som den första. Den första var mer kvinnlig, medan den andra var lite grovare och aningen krångligare. Man känner ju sig mer sexig på den första (a). Det gillas! Kan lägga ut låtarna så kan ni ju höra och försöka föreställa er. Och idag tränade vi ännu mer på att försöka gå ner i splitt och spagat. Kunde nästan gå ner helt på båda!!!!!! sajk.. Är stel som en jag vet inte vad.. Men jag känner faktiskt, lr så är dt bara inbillning, att jag kan gå ner aaaaningen längre sen i lördags. Kanske inte, men har hittat själva tekniken iaf.. Så ska försöka stretcha och gå ner ännu längre när jag än är uppvärmd. För jag varnar er som kanske vill försöka nu när ni läser detta (jag skulle nog antagligen göra dt för att checka läget), GÖR DET INTE ifall ni inte har värmt upp och strechat i typ 20 min.. Annars skadar man sig bara. Tro mig, jag har insett dt nu..
Som lovat:
Första korren:
Vybz Kartel- Turn & Wine
La ju ut denna förra måndan, lr när dt va, när vi precis hade haft den här. Men den är så bra, så den får läggas ut igen. Känn gunget.. Man kan "shaka/röra mer på rumpan", lr wine:a som dt heter. Ah, me like.

Aidonia- Jackhammer
Den här är ju en version med "sång" från "mellan låten" vi hade förra terminen på dancehall. Det var den instrumentala versionen, som alltså var mellan våran och fortsättningsgruppens dans. Har haft den ett tag på ipan men inte tyckt att den var super duper bra, men kommer väl antagligen få höra mkt på den framöver.. LUNGAN säger jag bara! Korren var ju bra.
Näe men nu ska jag nog börja gå till sängs, iaf läsa lite innan ja somnar. Är så effing trött! Måste ju orka imorrn på house också!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0