naglar

Kom precis hem från jobbet. Inte världens jobbigaste pass kanske, men ändå.. är skit trött nu. På 4 timmar utan mat blir jag trött.. Så äre. Menmen. Just nu sitter jag och äter mina älskade chili tortilla chips som jag köpte igår. Me like very much. Snart ska jag väl gå ner till köket och hjälpa mamma med maten, är skit hungrig så bara bra att försöka skynda på dt.. om hon ens har börjat med middag :O håll tummarna!
Ikväll vet ja inte riktigt vad jag ska göra.. Hade planer med eve, men hon stood me up.. näe då men hon är jätte trött tydligen, antar att hon har gymmat. Så vi ska ses imorrn istället.
Btw! Usch vad mina naglar är slitna nu! Tog bort lösnaglarna igår och fy vad de är tunna och slitna.. Men dt var ju LÄTT värt dt! Skulle göra om dt anytime. Men ska köpa nått medel som får naglarna att bli tjockare, så blir nog bra.
Rihanna ft. Eminem- Love the way you lie (part two)
Låten har inget med inlägget o göra men lyssnade på den här idag till jobbet, me like!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0