No question that this girls a ten, don't hate me couse im beautiful

Kom hem från skolan för ett tag sedan. En helt okej dag, men den sumpades helt sista lektionen.. Hade spanska.. muntligt "prov"... Dt gick väl helt okej för mig, men dt jag gjorde fel var att jag var i samma grupp som tre st som har mvg i spanska.. Så jag såg såklart asdålig ut jämfört med dem. Som jag var också, men om jag skulle ha varit i en grupp tillsammans med folk som hade ungefär samma level som jag så skulle jag kanske se lite bättre ut.. Menmen, jag är nöjd. Fick G, och hade inte hoppats på ngt annat så är happy.  

Pretty Girl Rock- Keri Hilson
Tror inte att jag har lagt upp denna förut.. lr dt kanske jag har? Isåfall får ni den igen. Min nya favvolåt, tillsammans med Rihanna låten. Kan lyssna om och om igen på denna låt. Den är awersome. Och hon är så otroligt snygg också! Främst den sista "stilen" liksom. Hur vacker som helst.
Näe men nu ska jag nog börja plugga lite... lr kanske kolla på tv... lr nåt.. Får se
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0