dancehall.. not..

Jahapp, igår då.. Var väl helt okej på dans "workshoppen", men gud va svårt dt va.. Kunde inte hon som höll i det skrivit på fb inbjudningen att dt var menat för experienced dancers frågar jag bara? För jag trodde dt skulle vara en medelsvår DANCEHALL klass/koreografi... Det var först och främst riktat till folk som går danslinje, koreografin speciellt.. Och takten hon dansade i! Hallå? Själva dansen var snabb och när vi skulle gå igenom så visade hon stegen 5 o 5, typ 2 gånger... Alltså, de första fem stegen i koreografin visade hon 2 gånger och sen: "fattar ni? okej då går vi vidare"... Och för dt andra så var dt inte dancehall hon dansade, lr jo dt var dt väl vissa steg och stunder.. men jag som bara har gått på dancehall i ett halvår hade ju inte ens sett hälften av de stegen hon körde. För dt var ju inte riktig, manlig dancehall. Dt var mer en blandning mellan ragga och house.. ah, svårt var dt iaf..
Anna och Miriam sov här. Och såklart, de gånger anna har sovit hos mig så händer dt ngt obehagligt påväg hem till mig.. Pallar inte försöka skriva vad som hände här, men denna gång var dt poliser inblandade..
Här är låten vi dansade till:
Vybz Kartel & Ms Triniti- Lockdown
Helt okej låt.. Men kan ni se dancehall framför er till den här låten?
Nu måste ja skynda mig lite, ska till eve.. så måste blåsa håret och fixa mig lite..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0