London pics

Nu kommer äntligen London bilderna upp. Jag kör att jag skriver lite dag för dag vad jag gjorde, sammanfattar liksom.. Då kör vi.
När vi kom dit på onsdagen kom vi fram till vårat s.k. "hotell", vilket inte alls var ett hotell utan var som ett bed and breakfast.. Mamma hade bokat och trott att dt skulle vara just ett hotell, men icke sa nicke. Det var i ett vanligt hus som luktade blöt hund, men själva rummet var helt okej.
Utanför "London Guest House", som dt hette (och alltså där vi bodde)
Rummet
Vi gick ut och åt på dirren eftersom vi har så fruktansvärt hungriga. Dock så tog dt en evighet att hitta en jäkla restaurang, vilket man inte kan tro i centrala London.. Men vi gick väl på helt fel ställen och letade antagligen.
Jag och syster på restaurangen som vi tillslut hittade
Andra dan, på torsdagen, åkte jag vid 12-1 och träffade en av engelsmännen som var i våran skola i ettan, men eftersom min syster hade kameran så har jag inga bilder därifrån. Men när jag kom tillbaka från där han, Kaz som han heter, bodde (vi var bara i hans stads shopping center dock), så åkte vi London Eye och gick o åt på en restaurang.
Ni får en gissning på vart vi shoppade först
Uppe i London Eye:
Ja, dt är roligt.. (mens= herravdelningen..)
Tredje (andra heldan) åkte vi först till Madame Tussauds och sen till en marknad/shopping stråk som heter Camden market och var HELT underbar. Rekomenderar verkligen att åka dit ifall man är i London.
Först, några (av mååånga) kändisbilder:
Robert Pattinson (som för övrigt hade sin egna lilla inhängnad..)
Christina Aguilera
Keira knightley och Orlando Bloom
mamma och den enda personen som hon ville ta kort med: Tom Cruise

Robin Williams

Drew Barrymore (skit cool bild btw)
Christiano Ronaldo
Michael Jackson <3
Justin Timberlake

Britney Spears

Beyoncé Knowles

Lady Gaga

Elvis

Martin Luther King Jr

Adolf Hitler

Dt var crazy mkt folk..
Camden market:
"Stop following me"- tröjan var den t-shirt jag skrattade allra mest till på marknaden.. Såå, fick melker att köpa den till sig själv.. Så klockren..
Sen den fjärde dan, Lördagen, åkte vi först till våran gamla hemstad Putney (för som inte visste dt så bodde jag i London när jag var 4-7 år) och gick runt/kollade lite där. Sen åkte vi till en annan liten förort till en familj som bor där (dem som jag för övrigt bodde hos förr, förra sommarn när jag var i London). Båda småkillarna i den familjen pratar ju engelska då deras mamma pratar engelska med dom (som kommer från Nya Zeeland har jag för mig). Men pappan är svensk, så barnen kan liiite svenska, den äldsta, James, bättre än den yngsta, Henrik, vilket gör dt roligt att lyssna på främst den äldsta, 9 år, när han pratar svenska då den yngsta, 4 år, inte kan prata utan bara förstår. James försöker verkligen prata svenska, vilket låter så himla kul och så himlans gulligt.
Åka dubbeldäckare, yes box
Vårt gamla hus
Jag och Melle framför huset
James
Melle och Henrik
Nutte
Detta får bli allt.. Shit har suttit i en timme o laddat upp alla bilder nu.. Fy fasen.. Nu ska jag sooova. För ska upp ganska så tidigt då jag ska vara i sumpan vid halv 12 (och måste göra massa saker innan dt också), sen ska jag jobba, hem och packa, åka till Tess och sova där. Sen på tisdag åker jag och ngra polers till Öland och stannar där till Lördag. MYSPYS! Hihi..
Får se ifall jag bloggar imorrn, annars: see yah Saturday!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0