everybody get sick in head

Uuuusch för matte..
Hade matte nationella idag som alla andra som har matte B, eller? Aja.. Dt gick bajs iaf. Hade förväntat mig att dt skulle finnas tillräckligt med uppgifter som jag förstod så att jag iaf kunde få G.. Men så får vi provet och jag kan typ 5-6 st uppgifter av 16.. Så ett G känns väldigt tveksamt nu alltså. Jag som trodde imorse att jag var tillräckligt förberedd..
Menmen, kan faktiskt inte bry mig mindre. Har fått VG på ett prov och G på alla andra förutom ett då jag fick IG.. Nationella kan inte sänka ett betyg, så måste väl få G.
Igår skrev jag inte för att jag var upptagen med så mkt annat.. Hehe.. Näe men kom hem efter att ha haft engelska presentation (som jag fick MVG på wiho!) vid 3 sen så åt jag o så innan jag drog iväg till dansen. Dansen var kul och vi ändrade våran uppvisningsdans IGEN, men dt kommer nog bli bra.. Sen kom jag hem vid 9, duschade och pluggade matte till 12.. Så hade inte ork att skriva. Hihi.
Laddade ner denna låt igår, its sick man! Dedicated to our one and only Sick in Head!
Al Azif ft. Gnucci Banana & Crossfire- Sick in head
Nu blire att kolla senaste avsnittet av 90210, sen RÅPLUGGA!
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0