10 dagar kvar,

Hejsan,

Andra advent idag och bara 10 dagar kvar till Julafton! Längtar som in &¤#¤&/"#%¤. Men mest av allt till själva jullovet. 
Shit vad skönt att slippa plugga, den högljudda skolan, det barnsliga tjavset o.s.v, o.s.v.

Idag har jag bara slappat hemma eftersom jag känner att en förkylning är påväg, och det vill jag inte ha nu till jul. Så det blev en riktig söndags- slappis- dag idag.

Ska imorrn till stan med några av vännerna i skolan. Vet inte riktigt vilka som ska med, men som det ser ut nu så tror jag att jag och tess är de enda tjejerna. Jag måste shoppa, shoppa och shoppa, bara till andra dårå. Eftersom jag inte hunnit köpa några julklappar än. Så det blir nog en lång dag i stan imorrn. Hoppas bara att det inte kommer regna!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0