hej då... hoppas för evigt

Hej,

Just nu sitter jag och eve här i data rummet. Eve pratar i telefon med christian som är ett ass. Det är en riktigt lång historia men det är helt enkelt att han är ett riktigt kukhuvud. Ja, jag sa det. Hör här när eve skriker åt honom och jag är såååå trött på honom. Ilskan bubblar i mig och om jag tar över luren så kommer jag bara att skrika åt honom. Därför vill jag helst inte snacka med honom. Iallafall så hoppas jag att han försvinner på eves vänner-lista för alltid...

Kl 20.50 ska jag och eve och hennes kompis emma gå på bio- yes man. Ska bli riktigt kul. Skriver sen vad jag tyckte om filmen.

Nu ska jag hjälpa eve lite med christian. So long...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0