Im official in love with Edward Cullen

Jag ääääälskar Edward (Robert Pattinsson, Twilight). Fy vad fin. Det är nästan olagligt att man kan vara så fin.

Själva filmen blev jag lite besviken på för att det var många bra scener i boken som inte var med. Men den var himla bra ändå. Men jag rekomenderar endå för de som vill läsa boken innan att inte göra det, så kolla på filmen innan!  Annars kommer man att ha för höga förhoppningar som jag hade. Men kolla på filmen, den är helt klart värd att se. Jag älskar Edward och hans leende så de stunder han ler så kan man inte inte le själv. Mitt hjärta typ dör de stunderna av överbelastning av snygghet.

Av mig får filmen 4 e:n. Inte fem för att jag inte tyckte filmen var lika bra som boken. Men bra var den (har nog sagt det några gånger nu)!   E  E  E  E

Lägger in ett klipp med Basebolll-scenen där hela Cullens  familjen plus bella spelar baseboll tillsammans med och vid 1:32 så får ni se vad jag menar med ett hjärt- smältande leende. Älskar den scenen! Det är inte världens bästa kvallité men det fanns inget annat klipp som hade bättre, så nöj er med det här eller gå och se filmen! :D Enjoy!



  

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0