Imorrn ska du få se Anna...

Hallu,

Tänkte inte skriva så mkt eftersom jag måste göra engelska!

Men vill bara säga att vi får jullov om två dar! :D Julafton är liksom bara 7 dagar ifrån. Fan vad jag längtar! Det som jag är både glad och stressad för nu är att jag inte handlat klart julklappar än men att min mamma sa att jag inte behövde köpa ngt till min farmor och farfar för då har jag mycket mer pengar till de andra att köpa till. Phuu!

Imorrn ska vi dela ut presenterna i kompis-gänget. Hihi, längtar tills anna och henning ska öppna sina. Anna håller nästan på att spricka för att hon vill veta vad hon ska få i present. Hoppas och tror att hon kommer att gilla det. Ska ta kort på deras miner när de öppnar paketen sen lägger jag ut de här. Vill veta vad jag ska få också :). Får se, får se...


la upp en bild på mig eftersom det var länge sedan x)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0