Julshopping i stan

Halloj foks!
 
Idag efter skolan drog jag, eve, malin, tess, anna och henning till stan för lite julklappsshopping. Vi har sekret-santa system. Så alla har en de ska köpa till. Jag ska köpa till Anna och idag köpte jag perfekta precenten! Hihi, kan knappt vänta tills på fredag då hon ska öppna paketet. kan nästan föreställa mig minen som hon kommer få när hon öppnar det. ååå, längtar x). Eve köpte samma sak fast i ett annat format till henning. På vägen hem på tåget gav vi dem en massa ledtrådar och anna håller nästan på att spricka av nyfikenhet. Som tur är så försa ingen av oss som vet eftersom det ska vara en överraskning.

Iallafall, inne i stan så gick vi runt, mest på drottninggatan, och kollade i massor av affärer. Hade tänkt att köpa nästan alla presenter idag men köpte bara en- till anna som sagt :). Det var en riktigt mysig eftermiddag får jag säga. Det var inte så kallt heller så det gick att vara där inne ett tag utan att frysa ihjäl.
 
Juste, jag köpte en klänning på Cubus som jag ska ha på nyår :). Skit nöjd med den, plus att den endast kostade 99 spänn! Eve och tess köpte också klänningar, skit fina båda två.

Lägger in lite bilder på dagens shoppingrunda.


Jag eve och malin på ett skit mysigt cafe, de andra tre var och åt på donken istället- tråkmånsar.


Gänget på drottninggatan(im the fotografer). Tess syns lite suddigt bakom alla.


Jag och Eve i våra fina klänningar vi köpte.


En till bild på mig och eve i våra klänningar. Klänningarna syns lite bättre på den här bilden.


henning i hatt på cubus.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0