Ladder 49

Hejsan,

Kollade precis klart på filmen Ladder 49, den gick på tv400 och har hört talas om den tidigare av en som tyckt att den var skit bra. Och det var den också! Den var faktiskt riktigt bra. Det är en Action/drama med Joaquin Phoenix och John Travolta. Den är händelserik/romantiskt/komisk, alla de saker jag gillar i en film.

Det handlar om en brandman (joaquin) som kollar tillbaka på sin tid som brandman medan han ligger skadad i ett brinnande hus. Mer behöver jag faktiskt inte säga, för det är det filmen går ut på. Jag rekomenderar den starkt för alla. Jag trodde inte att jag skulle gilla den eftersom jag inte kollar så mycket på action. Men Joaquin Phoenix och John Travolta gör ett riktigt bra jobb och gör så att filmen blir bra. Den får faktiskt en fyra och en halv av mig.    E  E  E  E  L 

Lägger ut trailern.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0